سوالات متداول مگابایت
بله، جهت تغییر مشخصات خود می توانید وارد منوی "حساب کاربری من" شده و در قسمت "اطلاعات شخصی"، مشخصات خود را ویرایش نمایید.
فروشگاه مگابایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.
پاسخ: بله، عضویت در سایت برای خرید اجباری می باشد.
البته ثبت نام بسیار ساده است؛ از طریق منوی بالای سایت و یا در مرحله وارد کردن اطلاعات خرید می توانید ثبت نام خود را انجام دهید
پاسخ: بله، کافی است در قسمت پرداخت، و در بخش "ارسال"، آدرس مورد نظر خود را وارد نمایید.
پاسخ: بله، برای این منظور کافی است در قسمت "سبد خرید"، انتخاب نمایید که فاکتور ارسال نشود.
پاسخ: خیر، درحال حاضر شعبه های مگابایت درحال راه اندازی هستند.
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
پاسخ: نگران نباشید. کافی است با شماره پشتیبانی فروشگاه یعنی 09222143147 تماس حاصل نمایید و این مورد را به اطلاع کارشناسان ما برسانید.
پاسخ: نگران نباشید. کافی است با شماره پشتیبانی فروشگاه یعنی 09222143147 تماس حاصل نمایید و این مورد را به اطلاع کارشناسان ما برسانید.